учитель ЗОШ № 15 Горбова О. В.
Учитель вищої категорії ЗОШ № 15 Лаковіч А. М.
Відкритий урок на тему: « Проблема морального виборулюдини, її втеча від неприйнятного буттєвого світу за
поемою І.Я.Франка «І. Вишенський».
Мета: продовжити знайомство школярів з поетичною творчістю
І.Я.Франка; поглибити в учнів уявлення про погляди поета,
його щире зацікавлення постаттю І.Вишенського; розвивати
в школярів навики роботи з художнім текстом; на основі по-
еми «І.Вишенський» дослідити проблему морального вибору
людини; виховувати повагу, толерантність,почуття патріоти-
зму.
Тип уроку: інтегрований з використанням елементів текстоцент-
ричної та здоров'язберігаючої технологій.
Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до поеми, мультиме-
дійні засоби наочності.
ПЛАН.

2. Закріплення вивченого матеріалу. За допомогою інтерактиву
« Сніговий ком» закріпити теоретичний матеріал і дати змогу
дітям словесно розкріпоститись і почати роботу над поемою.
3.Після вступного слова вчителя за допомогою музичної релаксації
перша творча група учнів розкриває основні події поеми.
4.Група дослідників представляє аналіз поеми ( поетичну лексику,
поетичну фонетику, поетичний синтаксис, віршування).
5.Робота з текстом твору. Учитель ставить запитання,діти відповідають цитатами з поеми.
6.Бесіда про моральний вибір людини. Слайди з добіркою до цієї теми ( якості моральної людини, моральні цінності, притча, духовні
цінності, «золоте» правило моралі).
7.Інтерактив «Відкритий мікрофон».
8.На підтвердження важливості вічних духовних цінностей у музичному супроводі текст молитви (слайди).
9.Підсумок.
10.Пояснити пораду 90-річної журналістки: «Ніхто,крім тебе, не несе відповідальності за своє щастя», підібрати прислів'я на мо-
ральну тематику.